SZA - Good Days (Audio)

Μουσική

Listen to "Good Days" smarturl.it/xGoodDaysx
Follow SZA:
szactrl.com
sza
sza
sza
#SZA #GoodDays

Σχόλια

  • FaZe Orca 1800
    FaZe Orca 1800Πριν 52 λεπτά

    Gods with us 💯🔫💤💸

  • Diosua Berganio
    Diosua BerganioΠριν 54 λεπτά

    sza put crack on this song

  • Ate Raquel
    Ate RaquelΠριν 2 ώρες

    Who's here from spencer's tiktok video that he said " if there's a song that I would die listening to it's this!. "

  • bakugo’ s girl
    bakugo’ s girlΠριν 3 ώρες

    which sza are you feeling today? Happy sza Sad sza Confused sza Irritated sza Sleepy sza Bad bitch sza Boujie sza Bored sza or Annoyed sza

  • Judy Benedict
    Judy BenedictΠριν 3 ώρες

    this song makes me wanna cry its just so beautiful but sad at the same time

  • Jaxtyn Parker
    Jaxtyn ParkerΠριν 3 ώρες

    Y e s. SZA

  • gigi stuff
    gigi stuffΠριν 4 ώρες

    this song just makes me genuinely happy. If im on the verge of crying and i dont wanna people around me see it, i listen to this and the megative emotions just go away.

  • Trini Babe
    Trini BabeΠριν 4 ώρες

    3:59 is literally HEAVEN!!!!!!!

  • PrincessLauxa
    PrincessLauxaΠριν 4 ώρες

    😌😌 is all I can say

  • Jeffrey Karow
    Jeffrey KarowΠριν 5 ώρες

    This has an old school vibe. Takes me back to good times. Was familiar with the artist from the Kendrick track. She is incredibly talented

  • Harry's Bae
    Harry's BaeΠριν 6 ώρες

    The fact that Dixie has more views than this song is uh i- no shade😘

  • maria mont
    maria montΠριν 6 ώρες

    she is too cute to be putting "good days" on her forehead

  • Nik Jay
    Nik JayΠριν 6 ώρες

    imagine laying down listening to this song then the place your in turns peaceful, the sky is blue theirs a waterfall in the back and doves are flying with your hair all curly

  • karina reyes
    karina reyesΠριν 7 ώρες

    this song is fire

  • Dannah Ismail
    Dannah IsmailΠριν 9 ώρες

    Same it makes me so strong inside

  • Vivienne Jiang
    Vivienne JiangΠριν 11 ώρες

    I literally need to start my day off in the morning w this song

  • Ogeay Baz Mangal
    Ogeay Baz MangalΠριν 11 ώρες

    Why is no one speaking about 4:00 so beautiful

  • Thoramei Resture
    Thoramei RestureΠριν 12 ώρες

    0:20 so iconic

  • Ivanna
    IvannaΠριν 12 ώρες

    THIS

  • Sabrina Efrem
    Sabrina EfremΠριν 13 ώρες

    this song deserves to be at a billion by now!!! this song is sooooo therapeutic

  • Taylor Holmes
    Taylor HolmesΠριν 13 ώρες

    best Christmas present

  • Muhammad Nilzam Sauqi
    Muhammad Nilzam SauqiΠριν 13 ώρες

    Good day in my mind, safe to take a step out Get some air now, let your edge out Too soon, I spoke, you be heavy in my mind Can you get the heck out? I need rest now, got me bummed out You so, you so, you, baby, baby, babe I've been on my empty mind shit I try to keep from losin' the rest of me I worry that I wasted the best of me on you, baby You don't care Said, not tryna be a nuisance, it's just urgent Tryna make sense of loose change Got me a war in my mind Gotta let go of weight, can't keep what's holding me Choose to watch While the world break up and fall on me All the while, I'll await my armored fate with a smile Still wanna try, still believe in (good days) Good days, always (good days) Always inside (always in my mind, always in my mind, mind) Good day living in my mind Tell me I'm not my fears, my limitations I disappear, if you let me Feeling like (on your own) Feeling like Jericho Feeling like Job when he lost his shit Gotta hold my own, my cross to bear alone, I Ooh, paid a deal, way to kill the mood Know you like that shit, yeah, groovy baby, baby Heavy on my empty mind shit I gotta keep from losin' the rest of me (losin' the rest of me) Still worry that I wasted the best of me on you, babe You don't care Said, not tryna be a nuisance, it's just urgent (it's urgent) Tryna make sense of loose change Got me a war in my mind (my mind) Gotta let go of weight, can't keep what's holding me Choose to watch While the world break up and fall on me All the while, I'll await my armored fate with a smile Still wanna try, still believe in (good days, good days on my mind) good days (good days on my mind) Always sunny inside (always in my mind, always in my mind, mind) Good day living in my mind Gotta get right, tryna free my mind before the end of the world I don't miss no ex, I don't miss no text I just choose not to respond I don't regret, just pretend shit never happened Half of us layin' waste to our youth, is in the present Half of us chasin' fountains of youth and it's in the present now Always in my mind, always in my mind, mind You've been making me feel like I'm Always in my mind, always in my mind, mind

  • Rayann Barnes
    Rayann BarnesΠριν 14 ώρες

    Not nobody talking about Jericho 😪 sza is a weeb

  • hanita
    hanitaΠριν 15 ώρες

    02:43

  • FAIZAH OLARIBIGBE
    FAIZAH OLARIBIGBEΠριν 15 ώρες

    if only the world was like this song

  • Nawar Jumo
    Nawar JumoΠριν 16 ώρες

    Im in LOVE

  • KEVON MCINNIS
    KEVON MCINNISΠριν 16 ώρες

    THIS SONG PUTS A SPELL ON MEEEEEE THIS IS A CHRISMIS GIFT

  • Brian Agee
    Brian AgeeΠριν 17 ώρες

    christ. when is this album coming to fruition? it's going to be something special.

  • The Walking Rex
    The Walking RexΠριν 17 ώρες

    Tranquility at its best. Let all the shit out.

  • Shawn Powell
    Shawn PowellΠριν 17 ώρες

    Ima hood nigha but damn this track mellows me down 😭🤦‍♂️

  • Gábor Molnár
    Gábor MolnárΠριν 18 ώρες

    "I don't miss no ex, I don't miss no text , I just choose not to respond" - that part.

  • Rap Cat
    Rap CatΠριν 19 ώρες

    She sounds like Brandy in this

  • UpLyrics
    UpLyricsΠριν 21 ώρα

    Such a nice song, with that lyrics Glad to we have you :)

  • Damita Aiko
    Damita AikoΠριν 21 ώρα

    Beautiful Sza ❤️ Come to see a R’nb singer survivor from two stages cancers and her first EP « The Lost Part » available on all streaming platforms 📀 I always believed that one woman’s success can help another woman’s success ! 👭🏻👩🏿‍🤝‍👩🏻

  • Gemini Twin
    Gemini TwinΠριν 23 ώρες

    When hearing this I knew this was her biggest hit.

  • Ayla Wright
    Ayla WrightΠριν 23 ώρες

    This Song Sounds like love At First sight

  • Ayla Wright
    Ayla WrightΠριν 23 ώρες

    This sound sound a haloeffect

  • Rikako Muto
    Rikako MutoΠριν ημέρα

    I was having a bad day and this song played randomly on my spotify and I don't even know her but this song and her words really comfort me in some kind of way, so glad I found her

  • nx_nctttz
    nx_nctttzΠριν ημέρα

    i just listen from Mark lee

  • Lisbeth S
    Lisbeth SΠριν ημέρα

    I love this song 😍 but 😅 have a little sound of Spotify comercial

  • 666
    666Πριν ημέρα

    Gracias odd mami por hacerme conocer este temazo 🖤🌌

  • Cyancat123
    Cyancat123Πριν ημέρα

    I’m completely speechless at how beautiful this song is. All I really have to say is no song will ever transport me somewhere quite like this one does.

  • Luyanda Mayise
    Luyanda MayiseΠριν ημέρα

    😍this song

  • milly quinn
    milly quinnΠριν ημέρα

    whoever disliked, i hope both sides of your pillow are warm.

  • GAMER GIRL TYA
    GAMER GIRL TYAΠριν ημέρα

    This song is so good I keep coming back and back and back I can’t take a break🥲

  • Sharon Nikisi
    Sharon NikisiΠριν ημέρα

    I’m drunk rn but I isolated myself just to listen to this song

  • it's cloudy

    it's cloudy

    Πριν 8 ώρες

    Lmfaoooooo 😂

  • Xovlyo Peach
    Xovlyo PeachΠριν ημέρα

    This song becomes my therapy song 😁 everytime i need to calm down i listen to this. Thankyou sza 🥰

  • Review N Things
    Review N ThingsΠριν ημέρα

    This song literally gets me through my bad days lol

  • Olivia Murphy
    Olivia MurphyΠριν ημέρα

    This is a perfect song

  • JoaoPedro dsp
    JoaoPedro dspΠριν ημέρα

    Hino da vida

  • Joe mama
    Joe mamaΠριν ημέρα

    this songs brings back all the memorys before covid.

  • Sid's Subjects
    Sid's SubjectsΠριν ημέρα

    i've been listening to her music since i was about 7 or 8 and dang this has to be one of her best songs even though all of her songs are amazing

  • Jase Anthony
    Jase AnthonyΠριν ημέρα

    My fav

  • finnstapes
    finnstapesΠριν ημέρα

    0:24

  • Safiyya Muhammad
    Safiyya MuhammadΠριν ημέρα

    This song gives me honey vibes ik this is weird but

  • Humairah Samia
    Humairah SamiaΠριν ημέρα

    All I’m saying is he lost an angel 🥰

  • pxachy bee
    pxachy beeΠριν ημέρα

    i wanna scream this song in a big ass echoey bathroom

  • Athalia k
    Athalia kΠριν ημέρα

    this the best song ever

  • Tiffany Currie
    Tiffany CurrieΠριν ημέρα

    We need a vid to match this song “You be heavy on my mind can you get the heck out” “I worried that I waisted the best of me on you” “Still wanna try, still believing “

  • Ina Morkunaite
    Ina MorkunaiteΠριν ημέρα

    im the 476.000th subscriber :) yay

  • Magdalena vera saldias
    Magdalena vera saldiasΠριν ημέρα

    i imagine listening to this song with the sunset, air coming at me with a white dress and its getting late so i lay down on the ground and watch the sky as the stars start to show up..

  • Magdalena vera saldias
    Magdalena vera saldiasΠριν ημέρα

    this song just gives me a really powerful feeling, i cant explain it, i just really wish everyone could feel it

  • usamahuh
    usamahuhΠριν ημέρα

    Love

  • catt
    cattΠριν ημέρα

    Why go to therapy when you can scream to Good Days’ lyrics 🤔‼️

  • mccnbinnie
    mccnbinnieΠριν ημέρα

    This song curing my depression.

  • Thatguyonabike
    ThatguyonabikeΠριν ημέρα

    This is a good song but the production is just terrible! The pluky/delayed guitar sounds (not to mention the horrible digital artifacts!) behind the vocals just destroy it. Is this a home production?

  • smyh07
    smyh07Πριν ημέρα

    She read my mind then made this song👌🏿

  • Tomas fatinson
    Tomas fatinsonΠριν ημέρα

    The regular fiction pathomorphologically decorate because unshielded postoperatively knit within a unequal color. uppity, lean offer

  • anjana vadiveloo
    anjana vadivelooΠριν ημέρα

    The capable tugboat thessaly describe because name chiefly stamp amid a noiseless chinese. homely, puzzled selection

  • BLACKPINK PAVED THEIR OWN WAY
    BLACKPINK PAVED THEIR OWN WAYΠριν ημέρα

    BLINKS LOVES U SZA🥺🥺🥺

  • Yüksel Özcan
    Yüksel ÖzcanΠριν ημέρα

    I've listened and watched 1000 times

  • IndieTok
    IndieTokΠριν 2 ημέρες

    Hey ur amazing i hope u know God loves u (if ur not a believer sorry if that statement made u upset) ur all beautiful and amazing have a blessed day

  • Seron Wiggins
    Seron WigginsΠριν 2 ημέρες

    I❤️this

  • Kleinenxja
    KleinenxjaΠριν 2 ημέρες

    Good days😔

  • kee2718
    kee2718Πριν 2 ημέρες

    The most chaotic song ever, mixture of loud woman voice and all kinds of instruments together in very messy way

  • kee2718

    kee2718

    Πριν ημέρα

    @crussell4691 yes I really don’t know how to appreciate it, music is a subjective stuff, that’s my freedom to say what I thought

  • crussell4691

    crussell4691

    Πριν 2 ημέρες

    You, very obviously don't know music at all! How would you have mixed it differently?

  • Nao mi
    Nao miΠριν 2 ημέρες

    This is so comforting

  • angeline kezia
    angeline keziaΠριν 2 ημέρες

    My question of the day is...

  • YEAH JOW!
    YEAH JOW!Πριν 2 ημέρες

    If nostalgia was a sound it would be this song :')

  • Kaylee Li
    Kaylee LiΠριν 2 ημέρες

    This song is so good omg

  • kxthleen
    kxthleenΠριν 2 ημέρες

    2:24 🤌😫😫 *chefs kiss* SO GOOD WHAT

  • ツWurmiest
    ツWurmiestΠριν 2 ημέρες

    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  • Lennart Chávez
    Lennart ChávezΠριν 2 ημέρες

    Blink here hoping for a Collab between Sza and Blackpink please. More amazing songs🖤🖤💗💗❤️❤️

  • Lamia
    LamiaΠριν 2 ημέρες

    I hope you guys still believe in good days too.

  • Gesnie Bando
    Gesnie BandoΠριν 2 ημέρες

    Ugh this is just what I pay everyday

  • Hannah
    HannahΠριν 2 ημέρες

    This song smells fresh I can't explain it

  • Sarah Simpson
    Sarah SimpsonΠριν 2 ημέρες

    This song is so good words can't even describe how much I love it

  • Khadeja Moa
    Khadeja MoaΠριν 2 ημέρες

    uh.....is it just me or dis song gives me good day vibeeeees even tho today was the worst day

  • mias vlogs
    mias vlogsΠριν 2 ημέρες

    Amazing

  • ileen_army
    ileen_armyΠριν 2 ημέρες

    Who else came from Kim Samuel’s story?

  • malena nunag
    malena nunagΠριν 2 ημέρες

    I SPENT TO MUCH OF MY TIME ON HIMMM

  • Maša Mrvoš Ulić
    Maša Mrvoš UlićΠριν 2 ημέρες

    I feel like this is how sea sparkling in the sun sounds

  • 88prime
    88primeΠριν 2 ημέρες

    damn this song is good

  • Olivia Evans
    Olivia EvansΠριν 2 ημέρες

    love this song so much omg

  • Jaylen Sullivan
    Jaylen SullivanΠριν 2 ημέρες

    Sza needs more clout for this song

  • Justbarbie Tingz
    Justbarbie TingzΠριν 2 ημέρες

    i love sza she should know she takes my whole camera roll

  • jenny
    jennyΠριν 2 ημέρες

    Hi im back to cry some more

  • Andrea Laya
    Andrea LayaΠριν 2 ημέρες

    this song its something else ...

  • Bekah Linn
    Bekah LinnΠριν 2 ημέρες

    Nostalgia, heartbreak, growth, light, warmth. 🦋 all in one song. SZA is truly gifted!

  • Hikkujg *
    Hikkujg *Πριν 2 ημέρες

    Always when I hear that song, I think that sound like butterflies

  • Panashe P
    Panashe PΠριν 2 ημέρες

    this song is aesthetic

Επόμενο